9 februari 2011

Djuren vs TV4

Vissa saker får mig alltid på bra humör. Jag har till exempel en soft spot för djur som ger sig på människor. Som om de skulle säga "take that, bitch! Respect!!" Ett sådant ögonblick inträffade i Nyhetsmorgon i morse. Skåda hur Anders Kraft, med zombieartad beslutsamhet, sekunderna efter attacken verkar redo att slita ormen i stycken. Notera även Jenny Östergrens min och kroppspråk. Om det är på grund av Anders eller ormen vet jag inte. Det slutade inte här. Nästa djur i studion var någon slags geckoödla - som också den bet Anders Kraft. Anders verkade inte alls road, trots Jonas Wahlströms försäkringar om att det faktiskt är bra att bli biten av ödlor och ormar, jämfört med andra djur. Jag skulle säga att det alltid är bra när djur biter TV4-medarbetare, i synnerhet i direktsändning.




hd ex gp ab